Tuesday 15 March 2011

KYMM (POLI JB 2003-2006) - PART 2

Mcm novel plak ada part2x bagai...haha. tpi smlm x leh nk continue pasal mata mcm dh digantung peti ais rupanya...mgantuk giler...so nk lebih save, aku continue part 2. So, nk mnyewa kt luar, kene carik member2x yg boleh ngam & boleh get along..ye lah, kite nk duduk dgn die bkan seminggu 2 tpi smpai hbis sem lh..aku pn decide dgn 3-4 org classmate mcm ieda, zam, siti, k.srh, chu-ai & payed (group IT) & then 4 org lagi budak meki (mekanikal) like ana, anim & lida...pastu bermulalh kehidupan kitorg seramai 10 org ddk menyewa kt Tmn Scientex.. Banyak tul pgalaman yg kitrg lalui, time tue lh belajar hidup brdikari, mcm mana nk mguruskan rmh, kemas rumh, masak, lepak2x, & study pn semuanyer ada jadual masing2x haha...kalu igt2x balik, mmg kelakar..hehe..baru2x duduk brsama x nmpak lagi prangai masing2x, tpi bile dh masuk sem 3 ke ats, masing2x pun ada perangai trsendiri yg sedikit sebanyak mewarnai perjalnan belajar kitorg kt poli...

Suasana dlm kelas pun sgt2x lh best, dgn pensyarah2x yg sgt sempoi & baik hati..kalu bodek lebih sikit, dptlh markah lebih..haha( ada plak mcm tue..). Syukur aku dikelilingi member2x yg attitude pn lebih kurang sama dgn aku..even kitorg ni x deklh baik sgt ( nakal sikit jek)...saling jaga-menjagai antara satu sama lain supaya x jauh tersasar dr landasan hidup...remaja kan..org kate ape, fresh sgt2x..Itu cerita pasal umh sewa, tpi citer pasal member kelas pun x kurg hebatnya...mcm nurul ( budak baik aku pggil..haha), dyla (dulu sebelum kenal rapat, aku pggil die dak sombong, die pggil aku dak poyo..hehe), k.atul, isma, sheeda, hafizah, faizah..ramai lagi lh..kalu nk sebut, x kn habis..hehe..kehidupan dipoli mgajar aku utk lebih brsikap dewasa & realistik. pertama kali mengenal kehidupan & cinta....penat dh nk tulis, sila layan gmbr2x kt bwh...:-s

Dri kiri : payed, sitie, zam, aku, chu-ai & ieda

zam, ieda & aku

brgambar sementara mggu kelas mula...

my classmates....sweet memory







No comments:

Post a Comment