Thursday 10 March 2011

Bermula di sini.....

Aku pun tak sangka mcm mana aku boleh masuk dlm dunia blogger ni...walaupun rasa mcm dh lambat , tpi terasa macam ada yang kurang jek kalu tak dak blog sendiri...sebabnya aku suka sangat berceloteh @ lebih tepat lagi menyuarakan ketidakpuashatian dlm hidup aku ni..haha boleh pulak macam tue...bukanlah niat nak bersaing dengan mana-mana blog yg lebih mantap cuma aku perlukan ruang utk bicara tentang itu & ini, tentang aku & sesuatu...where should i start?....nama aku faeza tapi member2x lebih kenal aku dengan nama peja....nama yg diberikan oleh seseorang waktu study kt poli suatu masa dulu....then panggilan tu melekat sampailah sekarang....anak ke-3 dri 4...sangatlah degil+sensitif+kelakar(itu kene tanya member..:-D )+suka tgok gelagat org+sayang family & kawan2x...+safety+suka travel+movie+baca buku yg berasaskan sejarah or bibliography+peramah (ye ker...)..well, aku rasa cukup tu dulu sebagai mukadimah & dengan alasan lain utk memenuhkan blog ni....The dream I chased, took me on a journey. A journey more rewarding then the goals, the achievements. When I look back it’s like facing a million mirrors. Each reflection opens a window. A window to the world I’ve just discovered. The world I want to share with all of you......


No comments:

Post a Comment