Tuesday 15 November 2011

Hobin Jang Hobin.....

Salam semua....hari ni betul2x teruja, syukur Alhamdulillah sebab nismilan (N9) monang bola...hehe, tpi ada bab yg paling teruja pasal aku gi tgok live kt stadium utk first time nyer...utk pertama kali tgok kt stadium & utk pertama kali merasakan apa erti kemenangan yg sebenar...hahaha...aku pergi dgn member2x opis, hampir semua  dak opis pergi, mmg best sgt2x..kan korang? hehe

Bila masuk dlm stadium shah alam tue, perkara pertama yg aku tanya member aku, apasal aku nampak padang die kecik sgt..hahha, agak poyo disitu kan..ye lah selalunya tgok kt tv, player lari kejar bola nampak mcm padang tu besar benar, mmg lah nampak besar, dh tv zoom kan..aisey peja2x...bingit dlm stadium x yah ckplah kan, dgn org keliling aku tiup benda yg bunyi die mcm hon keretapi tue, bergegar sel telinga aku kejap, nasib baik diorg x pakai benda yg masa world cup 2010 kt south africa ( aku x ingat apa namenyer, tpi bunyi die 10 kali ganda lagi kuat)..kalu pakai tue, maunyer telinga aku ni x berfungsi langsung...:-D

Game semalam mmg best lah, kedua2x team (n9 n tgganu), saling menyerang nak dapatkn gol awal...penyokong dua2x team mmg excited (termasuk aku..haha), belah sana semua warna putih, area aku sumer warna kuning..pas tu boleh lihat gelagat diorg buat aksi gelombang, manyak syiok wooo. Masa ganu leading 1 gol, fans nogori senyap jek....igt nk kalah, tapi tetibe aku tgok dh seri...wah, ada peluang mau menang..x lama tu..gol!!!!...yes, monang gk akhirnya...1 pgalaman yg x dpt dilupakan...pgalaman tgok gelagat org, pgalaman ngan member 1 office....lastly pengalaman menjadi juara..wink..wink..wink..haha









No comments:

Post a Comment