Friday 28 October 2011

Another Amazing Talent...

Hobi aku masa senggang adalah buka youtube & carik video2x yg boleh dikategorikan mempunyai talent yg memang amazing..haha. Selalunya yg aku search mmg berkebolehan, especially dlm bidang2x yg berlainan. Aku suka explore ttg satu2x perkara. Kalu aku tgok satu movie or lagu yg baru first time aku dgr, aku akan seboleh-boleh carik di internet, selagi x jumpa, x puas ati..Mcm ada darah2x produser jek dlm diri aku ni, chewahh ayat x boleh bla kan..kalu ada in person yg aku tgok di tv x kisahlah tokoh sejarah ke, negawaran ke, ahli sindiket dadah ker, mafia terkenal ke, aku nk tau lebih lanjut pasal riwayat hidup dia, jadi mmg wikipedia lah sasaran aku nk tgok detail pasal diorg sume ni. 

Ok, berbalik pada searching talent yg aku jumpa ni, dia adalah seorang free styler pemain gitar yg handal..Sebenarnya dh lama aku follow die, tpi dulu mana aku ada blog lagi jadi x dpt nk huraikan lebih detail pasal die, jadi bila dh ada blog & mmg hobi suke menulis dan merapu, jadi aku citerlah pasal dia. Nama budak ni sungha-jung, baru berumur 16 tahun & lahir di Korea. No wonder lah kan, org Asia mmg berkebolehan, walaupun dulu org Asia x dipandang & didiskriminasikan tapi sekarang, org barat dh mula buka mata n pandang org asia juga mahir dlm bidang2x tertentu. x kisahlah dlm cabang aliran muzik, sejarah, perbankan, politik...asia utk asia, lama x dgr slogan tue, last dgr time sejarah form 5 masa sekolah menengah,,hehe

Sungha - jung ni, video die ditonton lebih sejuta org, die memetik gitar dgn style yg tersendiri mengikut arrangement lagu yg dibuat. Die belajar main gitar dgn ayah die sejak kecik lagi sampailah umur die 16 tahun. Kalu x caya, cuba layan video die kt bawah...sekian..







No comments:

Post a Comment