Friday 28 October 2011

TAKDIR YG DITENTUKAN...

Salam semua, hari ada perkabaran yg mendukacitakan ttg sahabat aku masa belajar di uum... dia baru saja melalui episod sedih..baru saja kehilangan baby sulung yg genap dikandungnya selama 9 bulan.. Ya Allah, mmg berat dugaan yg Kau berikan buat sahabat ku ini, tpi aku percaya ada hikmah disebalik semua ini. Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul...aku hanya mampu memberikan kata2x semangat untuk sahabatku ini atau panggilan erat aku ke dia ..mek da.. 

Tak dapat bayangkan perasaan & ironi mukanya bila berhadapan dgn peristiwa sebesar ini kerana bagi aku dia seorang yg mudah mesra & kuat mengusik aku malah suka buat lawak dalam geng kami....walaupun mgkin ko x kan membaca blog ni, aku harap ko tabah yer mekda, be strong, aku tau ko pasrah & redha dgn takdir yg ditentukan ini, cuma aku harap kalau ko perlukan teman untuk berkongsi curahan rasa, kami sedia ada bersama ko mekda. 

Semoga Allah memberikan takdir & rezeki yg berganda buatmu sahabat..aku senantiasa doakan utk ko.. Allah berikan ujan terlebih dahulu kpd kita agar dpt kita melihat pelangi yg indah....


No comments:

Post a Comment