Sunday 7 August 2011

Gonna Miss Harry Potter..

Salam ramadan semua & selamat berbuka puasa...tahniah dgn perjuangan puasa anda. Cukup2x lah dgn entry sedih - tercipta untukku  bikin rosak mood jek kan..:-D. skunk nk entry pasal movie pulak. Disebabkan aku ni kaki wayang tegar...filem yg paling banyak aku tonton kt wayang ialah sekuel Harry Potter. Dan yg last Deathly Holllows pt 2 baru jek habis & u know why? i'm quiet sad pasal x dek lagi filem harry potter akn ditayangkan. mungkin utk 5 hingga 10 tahun akn dtg, aku akan merindui sekolah magic Hogwarts, tgok harry main Quiditch, rindu tgok hermione & ron asyik brgaduh jek & rindu dgn friendship antara harry, hermione & ron. Arghh, rindunyer..nanti dh kawen & beranak, leh citer kt anak2x..( ayat berangan, sila jgn muntah...hehe), mak die ni aka aku adalah peminat tegar harry potter. sebab hobi aku suke bercerita sure diorg mesti terhibur. 







No comments:

Post a Comment